Saturday, January 1, 2011

Pemain Bola Sepak Terbaik

Okey..ak mulakan dengan pemain kesayangan ak masa zaman selekoh2 dulu..opss..silap..sekolah2 dulu..hehe
Rusdi Suparman
Memang terbaik dari ladang la time ni..aku mmg minat bola dari darjah 3 sapai sekarang
masa sekolah rendah tu ak ada skrap book...yang dalam2 tu ak tampal byak2 gambar & berita sal dia ni n pmain bola lain
antaranya Penjaga Gol Zubir, etc...
Buku tu ak simpan kat meja stadi aku, alih2 abang aku terjumpa..apa lagi, marah la dia kat ak kaw2
orang kata x bek simpan pic camtu, mcm memuja plak..huhu..xde niat pun..ampun

Haha..yang ni x payah cakap la...seluruh dunia kenal nie...My Berba..Terbaik from Old Trafford
Memang ayam tambatan MU la ni bagi aku..iyalah aku tau korng lbih minat Rooney kan..huhu..dulu ada jgak c Ronaldo kan..xpe2 aku tetap tabik yang ni..My Hero Berba

 ohhh..yang ini baru je berminat masa world cup aritu..Sneijder
suka sebba time tu dia kepala botak, pendek je orgnya, tapi bw bola sambil lari laju2..mantap

 Ha..ini masa dia ngan Liverpool lagi aku dah minat..so skrg dah ngan MU..lagi mantap..tapi skrg dia byak di bangku simpanan je..huhu...x lama lagi dgar citer nak bersara dah if MU x sambung kontrak..huhu...My Micheal Owen...(",)

 Haha..hehe..huuhu..hihi
ini plak Safee Sali
aka
Superman
baru kenal 7 hari lepas..kwang3